Speedrunner VS Society

  • Публикуван на преди 2 месеца

    Grandayy

    Продължителност: 00:33

    Dream does it again
    __________
    Get your own Grandayy vinyl figure! ► youtooz.com/products/grandayy
    I'm a curator at Neverthink now - check it out for some fresh memes! ► neverth.ink/grandayy
    Become a Channel Member to support me! ► bgnick.info/down/a6TeYZ2DlueFRne5DyAnygjoin
    Twitter ► grandayy
    Instagram ► grandayyyyyy
    Facebook ► drgrandayy
    Also plz use code ► GRANDAYY ◀ in the Fortnite item shop!

1stdeadlysin
1stdeadlysin

Only a small percentage of my viewers are society

преди 2 месеца
Vixle So2
Vixle So2

So subscribe to be hated in society

преди месец
BreezyBlox
BreezyBlox

That means other percentage of your viewers are speed runners

преди месец
crimson qt
crimson qt

@Waveii dream stans

преди месец
Angelo Derecho
Angelo Derecho

Hmmm

преди месец
xyranical
xyranical

no

преди месец
dust
dust

Fake, the timer was slowed down Lol

преди 4 дни
Nouer Gamer1st
Nouer Gamer1st

random girl asked you to be her boyfriend gamers:

преди 10 дни
Grapefruit
Grapefruit

Sameee broooo

преди 11 дни
Hallownest
Hallownest

This didn't age well lol

преди 12 дни
Michael Matter
Michael Matter

Dream in his Halloween Costume.

преди 13 дни
Kiki Tribe
Kiki Tribe

The moment you realize the joker=dream

преди 14 дни
Cris
Cris

honestly this was really good

преди 15 дни
Arthur Moretto homen
Arthur Moretto homen

0:31 dream

преди 15 дни
dos tres
dos tres

this has no right to be this fucking funny

преди 16 дни
Szymon Chrzanowski
Szymon Chrzanowski

You see how at 0:16 he run into the nether, causing the piglins to attack? It's simple, but a good way to get rid of the hunters.

преди 17 дни
J Jonster
J Jonster

OMG HE FINALLY GOT SUB 30 SECONDS

преди 19 дни
Muttdrock
Muttdrock

Why is nobody talking about how this is the exact same mask Dream wore in Mr Beast Rewind??

преди 19 дни
Muttdrock
Muttdrock

@Prasanna Siddarth Thangaswamy but there is now way possible that dream found a mask that looked exactly like the mask used in this video

преди 17 дни
Prasanna Siddarth Thangaswamy
Prasanna Siddarth Thangaswamy

Grandayy edited some of mrbeast rewind

преди 17 дни
Devaaditya S
Devaaditya S

Awesome

преди 19 дни
Vladsnipe11
Vladsnipe11

This is a faked speed run, the odds clearly show it

преди 21 ден
xdlilkidd
xdlilkidd

Wow, 30 seconds? Pretty fast...

преди 22 дни
Blighter is Bad
Blighter is Bad

This is fake there was a one in 7 trillion chance of him hiding so ya stop faking grandgay

преди 24 дни
Motorcycle Diaries
Motorcycle Diaries

https://youtu.be/Nzfjox0mU_U

преди 24 дни
Ayush Srivastava
Ayush Srivastava

OHK THATS TOTALLY DREAM🙂

преди 25 дни
Bailey Misken
Bailey Misken

That’s a new record! That’s from wi sports I think

преди 25 дни
Oliver Morales
Oliver Morales

Thank you for the Mr. Beast Rewind edition!, Greetings from Nicaragua!

преди 25 дни
lim leanghak
lim leanghak

He beat minecraft with only 29.7 second

преди 27 дни
Jhoagie
Jhoagie

Hey shitass you wanna see me speedrun?

преди 27 дни
StrikeDeYoutube
StrikeDeYoutube

a fucking genius !

преди 28 дни
Violet Valk
Violet Valk

i look into his eyes and all i see is gypsy crusader

преди 28 дни
na na
na na

꿀알바" 나이/지역/장소 X 합법적인 간단알바 하루 3만원 카카오톡 상단 돋보기 클릭!! ""꿀job""검색

преди 29 дни
JackSparrow _313
JackSparrow _313

Totally agree

преди 28 дни
y e s
y e s

sick video but can i recommend speedrunner v 2 societies BUT one society is an imposter

преди месец
Alen -S-
Alen -S-

it could have been sub 25 if he didnt get hit by the car

преди месец
Mahabuba Nigar
Mahabuba Nigar

S o c i e t y

преди месец
The Pillowhead
The Pillowhead

To this day I wonder how people can call this unfunny.

преди месец
Joseph Reyes
Joseph Reyes

OMG HE'S USING HACKS!!!

преди месец
Zach Watering
Zach Watering

This video I try and cheat in a Minecraft speed run while some moderators try and stop me If I get away with it I win If they catch me I lose This is Minecraft cheater hunt This is super intense but was not very fun for me Please help and enjoy

преди месец
Dingo Dongo
Dingo Dongo

Gypsy crusader

преди месец
Ace Nights
Ace Nights

Dream vs Snapsap And GorgeNotFound irl.

преди месец
Jay Galas
Jay Galas

Dreeeaaaammm.... Dreeeeeaaammmmmm.... where are youuuuuuuu?????

преди месец
Panther Playz
Panther Playz

This hits different now

преди месец
Divyanshi Utreja
Divyanshi Utreja

*oH dReAmMmM.*

преди месец
Khairul 0939 Palyz
Khairul 0939 Palyz

perfect

преди месец
Maanhatt
Maanhatt

relevant.

преди месец
ASFOST
ASFOST

"POWER OF JOKER"

преди месец
Cyprsia
Cyprsia

0:33 dream in movie confirmed

преди месец
NCG Gaming
NCG Gaming

Joker is dream and two buys are sapna and george

преди месец
Reinhardt Avila
Reinhardt Avila

I believe this player decisively to get hit by a car to be faster.

преди месец
LouwonDwayne Surio
LouwonDwayne Surio

Can I get a heart please

преди месец
P O T A T O
P O T A T O

The speed runner so epic so epic games sponsor it

преди месец
Cooper Couden
Cooper Couden

ah how the dream dies (intended) i wonder what people think now

преди месец
Lucid
Lucid

Hey I didn’t know gypsy crusader was a speedrunner

преди месец
Ziad Atif
Ziad Atif

You forgot to add sh!tass...

преди месец
Nawwaf
Nawwaf

Come here dreaam!!!!

преди месец
jerry
jerry

ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ개웃겨요 ㅠ

преди месец
SupernovaExplosion
SupernovaExplosion

Even the scene where the guy got can look violent with this edit lmao

преди месец
ya boi is a simp
ya boi is a simp

We live in a Mincraft society

преди месец
Ishan w
Ishan w

I had a 1 in 70 trillion chance of enjoying this video.

преди месец
BibidiBabidiBuu 42
BibidiBabidiBuu 42

He perfected the "Fast Taxi" glitch and used an ender pearl to teleport into the last cutscene trigger.

преди месец
bruh on warzone
bruh on warzone

Dreams fan in a nutshell "Only 5 percent of you are normal humam beings that are not obsessing over me and my team and not shipping us and not stalking us and not talking about our pp size"

преди месец
Drjones_1968
Drjones_1968

OMG DREAM HAND REVEAL.

преди месец
mr oofツ
mr oofツ

This is minecraft speed run but it has 2 hunter

преди месец
The QTsisters
The QTsisters

DUDUDUD DUDUDUUUUU DUDUD DUDUD BUM BUM BUM BUM BUM DUDU

преди месец
Monsterboi1108
Monsterboi1108

Aw man he beat my record

преди месец
Tyler Butler
Tyler Butler

Gta onLine be like :

преди месец
Daze
Daze

Stan train

преди месец
Eitan Shafir
Eitan Shafir

Manhunt

преди месец
JustLoys
JustLoys

So dream was joker this whole time?

преди месец
demonite87x
demonite87x

World record escaping police

преди месец
thiccius eggius
thiccius eggius

fake he Increased the odds of everyone wearing a mask

преди месец
Justin Y. Bieber
Justin Y. Bieber

No Joker hired an Harvard PhD physiotherapist and proved that people are mentally more drawn to wear masks than the probability the mods suggested

преди 17 дни
AUSTIN SCOTT
AUSTIN SCOTT

can he please do these in real life too... the pandemic could be over

преди месец
Flying Puppy
Flying Puppy

lmao

преди месец
o1o1o1
o1o1o1

@thiccius eggius you have now 10 likes how do you feel

преди месец
thiccius eggius
thiccius eggius

nine likes wow this is fake speedrun poggers

преди месец
PiggyCeleryGamer
PiggyCeleryGamer

My teacher told me this is what character vs. society meant

преди месец
commenter
commenter

We live in a society where only youtube subs matter, so what if Jeff Bezos has 180 billion dollars he doesn't even have a 100 subs

преди месец
AronSpleter
AronSpleter

He was 1 second late to world record :pensive:

преди месец
Arustis
Arustis

Haha Grandayy talk about green Man haha pog pog haha look at me guys I have a reddit, Obese, and have no friends, even if my online girl friend is Middle aged Indian man, haha look at me guys I like Memes

преди месец
weeb lol
weeb lol

I want to speedrun life

преди месец
M1A2 Abrams V3 Variant
M1A2 Abrams V3 Variant

We live in a server

преди месец
3465 -61
3465 -61

DUDUDUDUU

преди месец
DBest guest Real rapper
DBest guest Real rapper

Sup yo

преди месец
Oğuzhan Poyraz
Oğuzhan Poyraz

Whats is this music

преди месец
Muhammad Abdurrahman
Muhammad Abdurrahman

Just type "Dream SpeedRunning music"

преди месец
my name is fb
my name is fb

Dream cheats in speedruns

преди месец
SCP IDK
SCP IDK

Dream achieved "i just raised the percentage of the ender pearl drops to get content and ignore everything and only mention bias and ego and let my stans who praise me follow me where ever i want"

преди месец
A Wolv
A Wolv

Dream after his speedrun got rejected

преди месец
Clark Kent
Clark Kent

In a funny sense, was I the only one who found the Minecraft sound to be underwhelming when the Joker got hit? LMAO!

преди месец
•YoriKîda•
•YoriKîda•

THIS AGE POORLY

преди месец
FondIsCraftYT
FondIsCraftYT

dream face reveal

преди месец
Jake Fox
Jake Fox

Ok. That was funny.

преди месец
That other guy
That other guy

"This is gay" -Dolan Dark

преди месец
Strahinja Vukomanovic
Strahinja Vukomanovic

he just got lucky

преди месец
Luisupro
Luisupro

this DID not age well.

преди месец
Eddie
Eddie

@ItzSparkingly dream was discovered cheating on his speedrun

преди месец
ItzSparkingly
ItzSparkingly

wait, how? Am I missing something?

преди месец
General Hanz A Schneider Of The Oh Yeah Yeah Army
General Hanz A Schneider Of The Oh Yeah Yeah Army

Ohhhh Aarrrtthhuuur

преди месец
Viper Dodge
Viper Dodge

too bad dream cheated and got his runs removed from speedrun.com

преди месец
akshobhya Varma
akshobhya Varma

Grandyy should have made those guys who are on top of the staircase the speedrunning community.

преди месец
akshobhya Varma
akshobhya Varma

We live in a society where 13 year old girls obsess over a minecraft skin

преди месец
Justin Y. Bieber
Justin Y. Bieber

It's rewind time everybody-y-y-y

преди 17 дни
turtlerr r
turtlerr r

Now what a perfect scene he wore a dream mask at the end bravo 👏👏👏

преди месец
yeah uhh i dont know whats my name
yeah uhh i dont know whats my name

ohhh dreammm

преди месец
Sadgamerbruh
Sadgamerbruh

Whats the song name

преди месец
Scratch's Crapp
Scratch's Crapp

My definition of a spooky mounth

преди месец
Eli Amason
Eli Amason

This didn’t age well

преди месец
Sam Gamer
Sam Gamer

Why he dont put a hay block in the car when he gets ran over to get a bit minus of hit?

преди месец
willowbeeit
willowbeeit

faked smh my head 🙄🙄 /j

преди месец
Ashmaan Daniyal Azahar
Ashmaan Daniyal Azahar

lol

преди месец
Survey Corps
Survey Corps

What will happen if Dream see this in his recommended????

преди месец
Pickminer 397
Pickminer 397

Everyone gangsta till dream appears

преди месец
Vezir vinki
Vezir vinki

Hassiktir puhahahahaha

преди месец
Dark Draco0904
Dark Draco0904

Real life manhunt IRL

преди месец
Gavinci
Gavinci

This is actually genius

преди месец

Напред

Minecraft Survivalist VS 3 Hitmen

40:04

Minecraft Survivalist VS 3 Hitmen

Dream

Показвания 24 млн.

The Joker VS Society meme

08:28

The Joker VS Society meme

PewDiePie

Показвания 4,4 млн.

DJENA / Джена - MASHUP 2021, 2020

4:37

DJENA / Джена - MASHUP 2021, 2020

PlanetaOfficial

Показвания 1,3 млн.

2BONA - CANDY 🍭 (OFFICIAL VIDEO 2021)

2:51

2BONA - CANDY 🍭 (OFFICIAL VIDEO 2021)

Two Louder TV

Показвания 987 хил.

Mehmet Ali Erbil İle Özel Röportaj | İbo Show 2020 | 10. Bölüm

16:33

Mehmet Ali Erbil İle Özel Röportaj | İbo Show 2020 | 10. Bölüm

İbrahim Tatlıses

Показвания 569 хил.

The Life of a Speedrunner

01:01

The Life of a Speedrunner

CircleToonsHD

Показвания 10 млн.

Grandayy's Meme Awards 2020

10:06

Grandayy's Meme Awards 2020

Grandayy

Показвания 257 хил.

Making New York-style pizza at home

08:35

Making New York-style pizza at home

Adam Ragusea

Показвания 17 млн.

Minecraft Manhunt UNEDITED 4 Hunters FINALE

2:59:57

Minecraft Manhunt UNEDITED 4 Hunters FINALE

DreamXD

Показвания 14 млн.

mission: do not laugh

16:06

mission: do not laugh

TommyInnit

Показвания 4,9 млн.

Minecraft Speedrunner VS 4 Hunters FINALE

49:13

Minecraft Speedrunner VS 4 Hunters FINALE

Dream

Показвания 34 млн.

Minecraft Speedrunner VS PRO

1:04:18

Minecraft Speedrunner VS PRO

Dream

Показвания 23 млн.

100-Hour Lasagna

13:28

100-Hour Lasagna

Alvin Zhou

Показвания 2,5 млн.

You Laugh You Lose (HARMONICA EDITION)

25:48

You Laugh You Lose (HARMONICA EDITION)

Wilbur Soot

Показвания 6 млн.

Minecraft Speedrunner VS Assassin ft. Notch

20:34

Minecraft Speedrunner VS Assassin ft. Notch

Dream

Показвания 13 млн.

DJENA / Джена - MASHUP 2021, 2020

4:37

DJENA / Джена - MASHUP 2021, 2020

PlanetaOfficial

Показвания 1,3 млн.

2BONA - CANDY 🍭 (OFFICIAL VIDEO 2021)

2:51

2BONA - CANDY 🍭 (OFFICIAL VIDEO 2021)

Two Louder TV

Показвания 987 хил.

Mehmet Ali Erbil İle Özel Röportaj | İbo Show 2020 | 10. Bölüm

16:33

Mehmet Ali Erbil İle Özel Röportaj | İbo Show 2020 | 10. Bölüm

İbrahim Tatlıses

Показвания 569 хил.

Doğduğun Ev Kaderindir 29. Bölüm Fragmanı

1:02

Doğduğun Ev Kaderindir 29. Bölüm Fragmanı

Doğduğun Ev Kaderindir

Показвания 2,8 млн.

Sadakatsiz 14. Bölüm

1:40:32

Sadakatsiz 14. Bölüm

Sadakatsiz

Показвания 990 хил.

Seni Çok Bekledim 1. Bölüm Fragman

1:02

Seni Çok Bekledim 1. Bölüm Fragman

STAR TV

Показвания 708 хил.

Doya Doya Moda 143. Bölüm Fragmanı | BÜYÜK SÜRPRİZ

1:41

Doya Doya Moda 143. Bölüm Fragmanı | BÜYÜK SÜRPRİZ

Doya Doya Moda

Показвания 95 хил.

Arıza 19.Bölüm

2:8:21

Arıza 19.Bölüm

Arıza

Показвания 975 хил.